środa, 11 grudnia 2013

Co u mnie?

Cześć :)
Ten post będzie troszkę długi ponieważ staram się nie pisać jakichś postów o tym co robię dzień w dzień tylko dodaję coś (jak myślę) ciekawszego. ;)
W ciągu ostatniego tygodnia nie wydarzyło się nic ciekawego.
Były Mikołajki, ale o tym już pisałam.. W weekend nic mi się nie chciało robić. ;( No a dzisiaj środa. W poniedziałek byłam u ortopedy z tym kolanem. No i nie mogę ćwiczyć do końca semestru. :( A jak już będę mogła to i tak nie będę mogła biegać! Będę musiała wzmacniać mięśnie bo mam "wiotkie stawy kolanowe". Na szczęście się okazało, że to nic poważnego. :) Wczoraj się uczyłam i szukałam piosenki, którą zaśpiewam jutro na muzyce (jeżeli macie ochotę zobaczyć jaką to link podam na dole). Kupiłam lampki! W końcu :D Miałam mieć przy łóżku i na karniszu. Narazie mam tylko przy łóżku, ponieważ karnisz to już grubsza sprawa. Najpierw trzeba go wymienić, a potem kupić zasłonki, żeby nie było widać kabla. Ogólnie remont zbliża się wielkimi krokami! :D Mój pokój będzie wyglądał w 100% inaczej. xd Dzisiaj nie było mnie na 3 lekcjach, bo były warsztaty o bezpieczeństwie danych osobowych. Dokładnie to nie wiem co tam gadali, bo wolałam pogadać z Kamilą <3. Teraz siedzę i słucham Justina :D. Trzeba brać się za naukę. ;(
Ehh. Miłego dnia! :D



link do piosenki: http://www.youtube.com/watch?v=Qsb-S1ZFgiU
Mój pokój z lampkami:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz