niedziela, 1 grudnia 2013

01.12.13r. Niedziela :)

Dobry wieczór ;*
Dawno nie pisałam no, ale tak bywa, że nie znajduję wolnego czasu. :( Weekend minął mi dobrze :D
W piątek spała u mnie Karolina, a w sobotę ja u niej. Kupiłam w końcu dla niej prezent! :) Na razie tylko ramka na zdjęcie. Nauka nauka nauka. Właśnie siedzę przy książkach. :( Kupiłam też prezenty dla rodziców  i prezent dla koleżanki, którą wylosowałam. Nie wiem o czym napisać bo nic interesującego się nie wydarzyło. ;/ Noo wczoraj były Andrzejki ! <3 Dodałabym zdjęcia gdybym je miała. Ale ma je Karolina i Natalka. Robiłyśmy wróżby lanie z wosku i upiekłyśmy babeczki :D Było super. No w ogóle tydzień uważam za bardzo, bardzo udany. ;)
Jakie to przykre , że Narnia nie istnieje.. :( Chciałabym się tam znaleźć.
No to tyle. Miłego wieczoru ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz