niedziela, 26 stycznia 2014

TRIP TO KATOWICE! / WYCIECZKA DO KATOWIC! :)

Hello guys!
Yesterday I was in Katowice with my parents. We visited shopping center "Silesia". I want to show you my one day in Katowice! :)
Let's go!
It was veeery cold.

An hour late we were in "Silesia"!
We walked around the shops and someone tried to rob me! ;(
Fortunately, he did no succed. :)
My parents bought me new backpack! (49.90 zł in Parfois)


Finally we went to "Mount Blanc"
I ordered hot chocolate with hot rapsberries and almonds and fruit salad Mmm... ;)
Unfortunately, I haven't got photo hot chocolate, because I drank it very quickly. It was very delicious! ;)
Here you have fruit salad, and fountain:

 Oh.. Here is my dad.. >,<

About 8 p.m. we backed to Częstochowa! :) It was funny day.

Witajcie kochani!
Wczoraj byłam na wycieczce w Katowicach z moimi rodzicami. Odwiedziliśmy galerię handlową "Sielesia".
Chciałabym Wam pokazać mój jeden dzień w Katowicach! :)
Jedziemy!
Było baaardzo zimno.
Godzinę później byliśmy w "Silesii'
Chodziliśmy po sklepach i ktoś próbował mnie okraść! :(
Na szczęście nie udało mu się. :)
Moi rodzice kupili mi nowy plecak! (49.90zł Parfois)
Na koniec poszliśmy do kawiarni "Mount Blanc".
Zamówiłam gorącą czekolade z gorącymi malinami i miagdałami, oraz sałatkę owocową. :) Mmm...
Niestety nie mam zdjęcia gorącej czekolady, ponieważ bardzo szybko ją wypiłam. Była przepyszna. ;)
Tutaj macie saładkę owocową i fontannę:
Ooo.. Tu jest mój tata.. >,<
Około 20 wróciliśmy do Częstochowy! To był fajny dzień.

Zapraszam:
Napisz do mnie:
ketchup.ketchupik@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz